16 October 2010

PMR

SALAM..

hah!!!!lame x bkk blog,,uppsss almaklumlah budak pmr hahahaha..em sebut psl pmr nie kan..aku mls nk cter 


panjang2..so aku story hari pertma peperiksaan jerk lah...ble aku jejak jerk kaki kt skolah..pergghhhh,rse rsau 


jerk,yela dh lme x amek exam yg bsar2 cm nie..pukul 7.30 pgi..ckgu dh wat pengumuman sruh calon pmr 


bratur...mse ngah beratur,aku tngok mke sowg2 ade yg hepi,ade yg rsau..huhuhuhu..dlm mse ckgu yg 


brucap,aku smpt kjap tngok kt tingkat ats(DEWAN)..huhuhu..skali pengawas2 pmr tngh bersidai kt dpn dewan


lagi gemntar aku..hahahaha..dan dan dan...mse kt dlm dewan fuhhh..rse rsau trus x de...ape yg aku fikirkan 


adalah,jwb dngn baik.....hmmm itu jerk la..aku nk story psl pmr..


SEKARANG NIE!!!!!!AKU SUDAH MERDEKA!!!!!hahahaha lega hati aku..


so sekrang nie fikirkan psl bola hahaha..lebih2 lgi dngn team kesayangn aku PENSIL PATAH FC..


Hah!!bnyk aktivti kteowg t....dan dan dan bnyk hal2 yg leh kteowg wat..huhuhu

No comments:

Post a Comment