30 September 2010

Pesan Cikgu..

Salam.

Aku ingin story,tntg pesan ckgu aku iaitu CIKGU ZULKIFLI LEBAI BAHAR,yg mmberi nasihat,motivasi dan semangt kpda aku dn rakan kelas len,supaya dpt mnduduki peperiksaan PMR dngn baik.Aku dn rakn,mndengr nasihatnya tu mcm nk ngis sngguh sdih skali..mmbuat kteorg insaf bila mndengr dan aku rse ape yg ckgu aku ckp tu,plg berkesan buat dri aku.Slama nie aku mndegr motivasi dngn ckgu2 len dan pnsyarah yg dtg kt skolah aku,rse insaf tu dtg skejap jerk,tpi ape yg dikatekan oleh ckgu Zulkifli tu mmg beri ksedaran dan pngajarn..

                                        KATA KATA CIKGU ZULKIFLI LEBAI BAHAR

  1. perlu ada sikap HORMAT-MENGHORMATI.
  2. gunakan ILMU yg sya beri dngn sebaik2nya.
  3. saya HALALKAN makn minum dn pelajarn.
  4. JANGAN lupakan saya bila dh brjaya.
  5. saya SAYANGKAN ank murid saya.
  6. walau apa pon kerja ank murid saya,awk TETAP ex student sya.
  7. saya sentiasa DOAKAN ank murid sya.
  8. bila saya dh xde nanti,gunakn ilmu dngn baik,ingtlah KENANGAN kite bersama di dunia ni..

KHAMIS- 30.9.2010

                                    

No comments:

Post a Comment