20 October 2010

Bola Sepak Jiwa Ku

Salam..kalau korg nk tau..aku ske sukan ape???...nie aku nk gi tau..sukan yg paling aku gemari adalh BOLA SEPAK..sejak kcil lagi aku dh mule main bola..tpi mse skolah rndh dlu ada gak aku cube pmainan lain contohnye,ragbi dan olahraga..tpi bgi aku,aku x kne untuk main permainan lain,JIWA AKU TETAP BOLA SEPAK..Ada sesetengah org menganggap,bola sepak nie hnye untuk suka2 jerk..tpi bgi aku,bola sepak ataupun sukan yg laen..boleh membuatkn kita lebih berdisiplin..bola sepak  juga boleh mmbuat kite mnjga ksihatn juga,yg plg utama skali MEROKOK!!!sma skli dlrg klo hndk mnjadi pemain bola sepak  yg hebat..kerana merokok..boleh mnyebabkn permainan kte mnjadi lemah dan x bermaya...AKu prnah dipelawa oleh psukan melaka sbnyk 3 kli,untuk mewakili psukan melaka..aku mmg nk sngt pergi,tpi ibubapa aku,melarg untuk prgi...aku rse sngt kecewa dan kadang2 ex aku pon mcm mrh,kerna asyk brmain bola jerk..bgi aku lbh baik aku brmain bola ade juga brfaedah,drpd mlakukan perkara2 yg negetif..huh!!!bola bola!!!em em walaupon aku x dpt men untuk wakil melaka..tpi skng nie aku dh ade team sndiri..huhuhu iaitu PENSIL PATAH FC...aku harap team nie dpt berkekalan..itulah serba sedikit tntg kegilaan aku kpda bola sepak..huhuhu

No comments:

Post a Comment